Pagina's

zondag 27 maart 2016

Watermeloen jurk



Zo lag de jurk een paar weken klaar, geknipt en al, om in elkaar te zetten. Maar ik kwam er maar niet aan toe, tot dit paasweekend. EN eigenlijk ging het in elkaar zetten best snel, het was in een middag (en een stukje van de avond) klaar.


Net als bij de versie met cirkelrok heb ik weer geen knopen op de achterkant gebruikt. Op zich vind ik het zonder knopen ook wel mooi genoeg en daarnaast heb ik ook gewoon nog niet echt goed gezocht naar mooie knopen. Een ovale zwarte knoop zou hierbij wel leuk zijn, als watermeloenpitjes.


Waar ik bij de vorige versie ook al last van had, lukte me hier ook niet om in één keer goed te krijgen: dit model zit wat losser onder de borst, wat ik niet zo mooi vind staan. Dus ook hier weer wat aangepast.

Ik ben blij met deze jurk, maar... in een rolstoel ziet dat er toch iets minder mooi uit. Daarover heb ik in mijn andere blog geschreven: Welke jurk staat het mooist in een rolstoel?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts with Thumbnails